onsdag 6 juli 2016

Vem ska köra?

Maken är van att köra stora och tunga fordon, det är inte jag. Jag har sagt att jag vill övningsköra husbilen så att jag blir mer säker på att hantera den.

När vi ska ge oss iväg erbjuder jag mig att köra men då säger han: - "Nej,jag kör"

Sen när vi ska hem och båda är lite trötta frågar han om jag vill köra. Då är svaret: -"Nej"

Eftersom jag inte är van att köra stora otympliga bilar vill jag vara pigg och alert. Än så länge har det bara blivit en gång och jag kan säga att det behövs mer träning. Framåt går bra men parkering, backa och sånt behöver nötas in

I sommar ska här tränas så att jag blir en hejare på husbilskörning

1 kommentar:

  1. Ja självklart behöver man träning! I vår familj är det bara Peter som har körkort så det är inte så mycket att välja på... ;)

    SvaraRadera