måndag 6 maj 2019

Loftahammars GK



På söndagen vaknade jag min vana trogen alldeles för tidigt tidigt. Eftersom vi kom i säng så sent smög jag upp för att inte väcka maken, klädde på mig och gick en morgonpromenad.



En regn kommer sol


Det var härligt. Solen sken och det var varmt och skönt. Visst är det otroligt att det kan skilja så mycket på mindre än ett dygn. Jag hann inte långt förrän maken ringde och undrade var jag var någonstans.

Vi packade vår saker och gick till golfbanan som ligger mindre än 10 minuter från gästhamnen. 



Loftahammar


Det är en 9-hålsbana och vi tog en runda. Banan var jättefin, solen sken, fåglarna kvittrade och vi var helt ensamma.

Det finns 2 ställplatser vid golfbanan men jag rekommenderar  att man står i Gästhamnen eftersom det är så mycket mysigare nere vid vattnet och det tar inte tar lång tid att gå upp till banan. 



Loftahammars GK 9:nde hålet

Efter golfrundan blev det en rejäl brunch på ägg och bacon för nu var vi hungriga

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar