torsdag 30 juni 2016

Löts Camping - 6 juni

Vi åkte vidare mot Strängnäs och Löts Camping där vi hade tur och fick två platser. Jag och maken fick en plats direkt med kompisarna fick vänta på en som skulle checka ut. Vi bokade in oss och begav oss till Strängnäs GK för lunch.

De hade en bra buffé med två rätter att välja på och efter det åkte vi och handlade mat till kvällen.


Så här fin plats fick kompisarna


Det blev torsk tillagad i Omniaugnen så nu är även den invigd. Jag kan säga att fisklukten satte sig i silíkonformen och försvann inte förrän jag kört den i diskmaskinen hemma. På kvällen blev det en kvällspromenad längs vattnet



Löts Camping:
Trevlig personal som verkligen bemödade sig om att klämma in oss trots att det var ganska fullt och vi inte hade bokat.
Stort och bra diskrum. Toaletterna/duschrummen var lite blandade betyg på. beroende på vilken byggnad det var. Båda var hela och rena men den vi stod närmast luktade mycket fukt medan kompisarna bodde vid en nyare och lite fräschare byggnad. Mitt betyg blir 3+ men som jag sagt tidigare så är jag ingen van campare så ta mitt betyg med en nypa salt

Nationaldag

1 kommentar:

  1. Fin plats bland blommorna! Om de nu ser nåt därifrån, haha ;)

    SvaraRadera