lördag 18 juni 2016

Vad behöver man?

Som jag skrev i förra inlägget hade vi inte så mycket tid på oss. Vi hämtade bilen på onsdag eftermiddag och skulle åka iväg lördag morgon. det gällde att försöka klura ut vad vi skulle behöva ha med oss.

Det blev en sväng till IKEA där det inskaffades bäddmadrasser, täcken, kuddar, köksredskap och lite annat.

Förutom det kom jag på följande

sax
potatisskalare
osthyvel
grytunderlägg
skärbräda
knivar
muggar
tallrikar
bestick
glas i plast
handdukar
matpincett
stekpanna
kastrull
diskmedel
diskborste
disktrasa
soppåsar
lakan
badrumsgrejor t.ex tandborste och tandkräm
vattenflaska
mat

Ja mer lär jag ju komma på när jag saknar det


2 kommentarer:

  1. Man kommer ju efterhand vad man behöver... när man upptäcker att man glömt det ;) Vi har skrivit en gratis e-bok om allt man kan behöva packa inför en Europa-resa med husbilen: http://www.freedomtravel.se/om-oss/packa-husbilen-for-europaresan/

    SvaraRadera
    Svar
    1. Den ska jag kolla in. Tack för tipset

      Radera